úterý 10. ledna 2012

Runový set

Runový set, jak jsme jej udělali s mým přítelem Mistrem Petrem.

Můj první kontakt se světem Run byl zprostředkován kartami ke knize Runová magie od Thomase Voemel a tak jsem s Runami začal pracovat jako s kartami, mimochodem jsou to krásné karty ( Voenix a jeho práce na Netu ), u nás jsou také k dostání. Po několika letech jsem zatoužil mít ke kartám ještě něco dalšího, něco více "runovějšího", krátce zatoužil jsem po vlastních Runových kamenech.

Naštěstí je jedním z mých přátel Mistr broušení kamenů pan Petr a s ním jsme vytvořili Runovou sadu, tedy hlavně on, já jsem ho řídil :-), jsem přeci manager. Runová sada je zde.

Runový set z nefritu

Sada je vytvořena z nefritu, který pochází ze Sibiře z lokality v okolí řeky Bambujky, zde je naleziště, z kterého prý brali sibiřští šamani své kameny. Nefrit je jediný kámen trvale vyzařující pozitivní energii, tedy energii do sebe nekoncentruje. Při tvorbě kamenů jsme především vycházeli z vyobrazení Run v knize Runová magie/ Handbuch der Runenmagie od autora jménem Edred Thorsson. Připadli nám nejbližší jak severským tradicím, tak i našim představám o použití Run u Keltů a Slovanů. Předpokládáme existenci 24 Run v abecedě respektive ve Futharku, pokud použiji runové názvosloví.

No a s těmito Runami nyní žijeme :-)

2 komentáře:

  1. Díky, že jsi tam dal to URL :-)) Konečně můžu vyjádřit svůj obdiv. Ty nefritové runy, to je bomba! Moc krásné, moje srdce plesá. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásná slova, pokud budeš mít zájem o více informací, můžeme se nad takovýmito tématy zahloubat :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.