čtvrtek 14. dubna 2022

Astrologický duben aneb setkání Jupitera s Neptunem

Jupiter se setkává s Neptunem. V posledním čísle Astrologie Heute (Nr. 216, April/Mai 2022) vyšel na toto téma úsměvný článek od autorky Susanne Zitzl, astroložky a vynikající znalkyně Tarotu, založila školu pro výuku jazyků, astrologie a Tarotu. Tento humoruplný a trochu jiný pohled na „vážné“ téma jsem z části přeložil a dovolím si zde předložit.

Přeji hezké prožití Velikonočních svátků a vše dobré.

Co si povídají sourozenci mezi sebou. Jupiter meets Neptun.

Jupiter: Naše společné setkání mne upřímně těší, milý Neptune, a teď je pouze na nás, abychom z naší konjunkce udělali to nejlepší, co je v našich silách.
Neptun: Samozřejmě! Jenom – jde to bez nějakého většího nátlaku? Rozuměj: slova jako „udělat to nejlepší …“ a podobně mne trochu brzdí a blokují. U mne musí být vše v pohybu, energie musí proudit.
Jupiter: Jistě, to se přeci rozumí samo sebou! Ale nezapomeň, že jsme často považování za „Aspekt Andělů Strážných“, prakticky tvoříme Tým Snů, Dreamteam, a osobně nechci vyloučit, že některé kolegyně a kolegové, a to i ti nejbližší, po nás pošilhávají kvůli tomu trochu se závistí. Takže si nemůžeme dovolit žádné chyby.


Neptun: Jaké přehmaty by se nám mohly přihodit? My dva jsme přeci harmonická dvojice. A takové věci jako předpisy, nařízení nebo zkostnatělé struktury jen překážejí a ruší naší harmonii.
Jupiter: Nedávno jsem zaslechl, jak nás pomlouval Saturn. Tvrdil, že s námi nadchází „Epocha odcizení se od reality a plná spekulací“. A dokonce mluvil o tom, že „se rozšíří a rozbují proletářské myšlenky a proletariát jako takový a to za podpory Jupitera“. No, není to strašné?
Neptun: Nech ho přeci mektat a remcat. Zcela upřímně, kdyby mně tenhle starý a věčný Rejpal pořád nedýchal na záda a kdybych s ním měl jenom špetku podobnosti, řekl bych: to je zcela jasný případ pomlouvání. Já to vidím ale tak, že ten chudák je ještě celý rozlámaný ze své poslední kvadratury s Uranem, tak ho nechám být. On je vlastně pořád tak nějak polámaný a pomlácený, takže být bručounem je jednou z jeho povinností.
Jupiter: Asi máš pravdu. A samozřejmě zmiňoval i paniku spojenou se zrušením hranic a omezení. Přesto přese všechno bychom neměli vytvářet nic, co by umožnilo nás napadat. Při našem posledním setkání v roce 2009 jsme nebyli v našem znamení a ještě se tam nachomýtl ten věčně nemocný Chiron, no, nemohli jsme se pořádně rozvinout a „otevřít“. Tentokrát to vypadá ale úplně jinak ….
Neptun: Ty ztělesňuješ princip Expanze a Rozšiřování a já princip Rozpuštění a Zániku. A k tomu stojíš za náboženskými směry a já za svědomím, náboženským cítěním a pověrami (slovní hříčka – religion a religio, poznámka moje při překladu), tak jestli tohle není vynikající spojení, tak už nic! Společně bychom mohli obdarovat lidstvo trochou spirituality.
Jupiter: Vynikající nápad! Neměli bychom zapomínat ani na humanismus. Oba máme potenciál přimět lidi, aby odložili stranou své osobní potřeby ve prospěch vyššího dobra.
Neptun: A myslíš si, že to bude fungovat hladce?
Jupiter: No dobře, úplně hladce možná ne, ale to jenom kvůli tomu, že my dva, bohužel, nejsme jediní v celém Universu. Můžeme spojit víru a vize a dát lidstvu příležitost k duchovním zážitkům nebo duchovním cestám. Já jim dám důvěru a ty vize, ale prosím tě, žádné přízraky a přeludy. V dobách, jako je tato, musí být opět více důvěry. Lidé se mohou znovu rozpomenout na svůj ne-materialistický původ. Kromě toho nesmíme zapomenout ani na Pluto, má sice se svým sextilem pouze podprahový vliv, ale jeho šamanské znalosti a schopnosti se nám určitě mohou hodit. Ostatně cítí se vždy potěšen, když se s ním hodlám setkat a seznámit ho se svými plány a případně mu nabídnout zajímavou roli. Toho bychom měli využít.
Neptun: A při takovém sextilu se přímo nabízí rozpustit pár starých mocenských struktur ….
Jupiter: Jeho léčitelské schopnosti by také neměly být podceňovány a mohou být velmi dobře v harmonii s tvými.
Neptun: Ještě něco, milý Jupitere.
Jupiter: Ano?
Neptun: Slíbíš mi, že nebudeš příliš dogmatický? Tedy žádná Svatá válka nebo něco podobného?
Jupiter: No já přeci nikdy! A ty dobře víš, že něco takového u mne nepřichází v úvahu, a když, tak pouze občas. A to ještě jenom tehdy, když mne k tomu vyprovokuje kolega Mars.
Neptun: Bohužel se zastaví v polovině května na kus řeči.
Jupiter: To už jsem dávno v Beranu a setkáme se pouze letmo mezi dveřmi. Když je v Rybách, tak každá jeho akce není nic víc než plácnutí do vody. A jeho návštěva u mne koncem května je jenom na krátkou dobu. Ale dost již takových řečí, bavme se o něčem příjemnějším. Koncem dubna se k nám připojí naše múza Venuše – má málokdy takovou příležitost se pohybovat v tak šarmantním doprovodu, jako jsme my dva. Takže dej chladit šampaňské, milý Neptune, něco takového se nebude hned tak opakovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.